***MERCİMEK KÖFTESİ TARİFİ ***

 
 
merhabalar
bugün misafirlerim vardı *-* ve ikramlarımdan biri mercimek köftesi idi .
ben hem mercimek köftesine pek kendim için yapmam ama misafirlerim için yaptım .
umarım size faydası olan bir tarif olur 

malzemeler

bir bucuk su bardağı kırmızı mercimek
yarım kilo ince bulgur

3 adet soğan
3 diş sarımsak
salça
baharat
maydonoz
sıvıyağ
tuz
limon


önce mercimeği haslayıp sonra üzerine bulguru ekliyoruz .
sonra kabarması için kapağı kapatıyoruz.

soganı kup kup dogaryıp ,kavuruyoruz .salcanı eklerıp baharatları ıstedıgınız olcude eklıyoruz.
sonra karıstırma kabında tum malzemelerı elımızle yoguruyoruz maydonoz ve lımon eklıyoruz ve tuz.

sonra elımızle sıkıp servıs tabagına dızıyoruz .
ben marulla servis ettim .


inşallah begendınız bır tarif olur

sevgiler

diğer tariflerimiz için tık tık tık

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

5 yorum:

  1. ben de ilk defa gecenlerde yaptım^^
    tutturur muyum diye korkuyordum yapmıyordum, artık ben de yapıyorummmm ^^

    YanıtlaSil
  2. ben çok severim cnm mercimek köftesini geçtiğimiz haftalarda yapmıştım,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*