***SALI SALLANIRSA ***

çilek tadında bir gün olsun .
baş agrısı nedir bilmeyen ben iki ve   ya üçgündür baş ağrısı çekiyorum .
amanin zonk zonk zonk ...
çilek mevsimi geldi sonunda :) ben yeşil elma favorimdir 

çileği bol bol tüketin kadınlara çok faydalı :)
ben kabak yemeğine bayılırım .
ve bana hep yazı anımsatır :)
eşimde  benim sayemde ucun kıyı yemeye başladı .
ama cidden çok lezzetli oluyor .

ve canımcımın yaptığı kahve çekirdeği kurabiye .
enfes olmuş:)

bloguna bir göz atınız tık tık tık

salı böyle sallandı çarşamba sabit dur *-*


herkese sevgiler 



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. ayy kıyamam kuzum geçmiş olsun
    bende pek bilmem baş ağrısı aman nazar değmesin de :)
    çileeekkkk yaptığım diyette yasak olduğu için daha ağzıma sürmedim
    bakalım nasip :)
    kurabiye harika görünüyor yahuuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sanırım bes yıldır felan var :)
      ama emın degılım ... tesekkur ederım kurabıyeler canım arkadasımın tarfıı :)

      Sil
  2. Bircan geçmiş olsun baş ağrısının ne beter bir şey olduğunu iyi bilirim ,yeşil elmayı bende severim çileklerle birlikte çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım sanırım sinüzitten süphelenıyorum kuskularım o yonde :)
      tesekkur ederım ..

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*