***SOĞUK KAHVE ***

merhabalar hayırlı cumalar
canım arkadasım duygu yaptığı sevgi temelı aşk kurabiyeleri ile ve adventure momij ile okunmaya başlandı.

duygumun blogu için tık tık tık

tıktıklayın pişman olmassınız*-*


kitaba  tekrar gelirsek .
ben ilk 35 sayfası okundu.ben roman olarak algılamıştım ama sanırım kısa yazılardan ibaret .


ve açan leylaklar mis gibiler
 çekilişim bitti bugün kazananı belirlemeye çalışacağim umarım yetişir .



herkese sevgiler dilerim

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

7 yorum:

  1. iyi okumalar *-*

    YanıtlaSil
  2. Bir kac ay önce okudum pek sevdigimi söyleyemem. Evet düz yazilar ve birbirini tekrarlayan edebi bir katkisi olmayan bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende pek beğenmedim desem yalan olmaz ya *-* hayal kırıklıgı tatlım .

      Sil
  3. ben okumaya fırsat bulamamıştım iyi oldu öğrendiğim cnm zaten zor okuyorum birde sıkıcı bir kitapla okuma şevkimi öldürmiyim hiç...

    YanıtlaSil
  4. Severek okudum, kitap fuarından sabah uykumu almayı planlıyorum bu kez:)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*