*** BUGÜNLERDE ***

merhabalar
bugünlerde
elimden geldiğince okumaya calıştim blogları ama gözümden kaçan varsa kusura bakmasın .
pek ilgilenemedim bloğumla ve takıp ettıgım blogları .
yazmak kadar okumakta önemli çünkü*-*
bu hafta balıktan nasibimizi aldık .
helvasınıda kardık afiyet olsun bize*-*
margarın ,irmik ,şeker ve su hepsi bu kadar *-*

 


bol bol tavla oynadık kah yandim kah yenildim
 

çileksiz olmazdı mevsimiyken yemek lazım bibi button da oradaydı.

mahlepli kurabiye yaptık .
tek arımlık lokmalık enfes tat .

tarif için tık tık tık

ve süüpriz bir kutu *-*


bircandan sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. Yazdığın iyi olmuş canım bende nerelerde bu kız diyordum afiyet bal şeker olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bugünlerde yine çok marifetlisin , maşallah :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*