***CUPECAKELİ NİHALE ***

merhabalar
mutlu haftalar
persembeden buyana esımle bır oraya bir buraya gittik ve yorulduk sonunda evimizdeyiz *-*
şükür ne gıdersek gıdelım ınsanın evi gibisi yok :)
blogları okumayamadım 5 gün boyunca bıkac günde misafirim olacak ama aksamları geri dönüp takıp ettığım blogları mutlaka okuayacagım .
bu sevimli nihaleler sok markete gelmişti .
benimde elim değip gidip alamamıştım .
ama izmirde tesadüf karşılaştık ve hemen aldım :)kaçıramazdım .

 


bende bu cupecakelı olanı kaptım
4.90 lira :)
begendinizmi?
insanın evi dünya üzerinde mutlu ve huzurlu olabileceği nadir yerlerden .
o yüzden küçükde olsa evimi ve beni mutlu edecek şeyler küçük mutluluklar arada sırada şart .


bircandan sevgiler


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

1 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*