***AHMET ÜMİT SULTANI ÖLDÜRMEK KİTAP YORUMU ***



ben geldim .ama bu daha önceden yazılmış ve otomatik yayınlanacak bir yazı malesef ama aranızda olmak çok güzel :)

ahmet ümit sultanı öldürmek

bir cinayet romanı ve buram buram tarih ve aşk kokuyor cinayete inat .

fatih sultan  mehmetin istanbulun fethine dayanan ve mehmetın 12 yaşında tahta çıkması ve iki yıl sonra tahtan indirilmesi ve istanbulun mucizevi ve bir okadar entikalarla dolu serüveni günümüzde yaşanan bir aşk ve cinayetle harmamlanan zeka üstü serüveni ...

içinde geçen  kişiler ortak paydada suclu gözüksede aslında cinayetin basit ama klasik bir nedene dayanmasıda işin ilğinç yanı :)))))

başka bir şey yazmıyım yoksa okuyacaklara ayıp olur olur .

yalnız bir kıstas var .
kitap 500 sayfa ve 3 gunde okudum sonlarına doğru gece 3 te tam cinayet çözülmeye başladı
arkamda katil var sanıp irkildim .
sonrada kendime çok güldüm :)):):)

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*