***AYŞE KULİN UMUT KİTAP YORUMU ***

merhabalar
uzun bir aradan sonra kocaman bir merhaba *-*
pc olmadıgı için yeni yazı yazamıyorum .
kuzenımın pc ödünç aldım saolsun :)


ayşe kulinin alilesinin yaşamını kaleme aldığı kendi doğumuylada eklenen son iki kitapla birlikte dört kitaplık bir seri .

veda umut hayat ve hüzün


vedadan daha sonra haberim olduğu için umutla başladım ve bir ailenin beş nesile dayanan hikayesine daldım .

umut ayşe kulinın babası ve annesinin yaşamları ,ailelelerin gecirdiği olaylar , türkiyenin durumu ,savaşların ,siyasetın
,aşkın ,çoçukluğun ve gençliğin ,aile şerefi ve gururunun nasıl mahalle baskına ,ırk mezhep ve kültür ayrımına kadar herşeyi ilmek ilmek ele almış ...


soyadı kanunu ,demir yolları ,devlet su işleri ,tren yolculukları ,eğitim e verilmeye başlanan önem .


hepsi akıcı bir dille anlatılmıştır ..

şiddetle tavsiye ederim .


şimdilik hoşçakalın
bircandan sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*