*** VASELİLA ***

merhabalar *-*

hafta içi elime ulaşan bir paket ve beni hikayesi çok mutlu eden bir başarı öyküsü için  bu yazım .
www.vaselila.com  sahipleri iki kız kardeş aslı ve alev *-*
her şeye hayal ederek başlayan sermayesi  hayal olan bir başarı öyküsü .
biri hala öğrenci olan biride dünya tatlısı bir anne :)
instagram hesaplarıyla başlayıp bir şirkete dönüşen 
 www.vaselila.com   birbirinden güzel ürünlerle dolu bir alışveriş  sitesi artık .
ve çok nazik ve kibarlar bir o kadar mütavazi onlar :)
onları tanımaktan mutluluk duyuyorum .

bana da hafta içi bayıldığım bir hediye göndermişler .
hem şık hem de aşırı rahat hediyem *-*
nasıl teşekkür etsem bilemedim ki .


 

www.vaselila.com bu minnoşlar hediyesi için çok teşekkür ederim *-*

 

gelelim www.vaselila.com a ayakkabı ,takı ,elbise , gözlük çanta özel tasarım ürünler , çeket ve gömlekler
bence 7 den 70 her kesime hitap ediyor ürünleri .
hepsi  zevkli ve kaliteli ürünler .


ben hem fırsatları kaçırmamak için hem de yeni ürünleri takip etmek için üye oldum .
sizde üye olmak isterseniz tık tık tık :)

şimdi indirimde bir sürü ürünleri var göz atmak için  tık tık tık



 

www.vaselila.com  ayrıca takılarda hem modern hem şık
 tık tık tık

tatilde sahilde plajda kimonolar , elbiseler ,sandaletler  için  tık tık tık

mevsimlik trençkota rengine bayıldım diğer renkleri için tık tık tık

www.vaselila.com da tasarım elbise düğün nişan ve yıl sonu baloları için biçilmiş kaftan bence :)

tık tık tık




tekrar teşekkür ediyor ve yollarının açık olmasını diliyorum .

vaselila.com için tık tık tık

vaselila  blog için tık tık tık

vaselila instagram için tık tık tık

vaselila instagram 2 için tık tık tık

sevgiler

 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

3 yorum:

  1. Cok cok cok harika bayildim hepsine emekginize fikrinize saygi gösterilecek ürünler gercekten de

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*