***HANGİ ALANDA BLOG YAZIYORSUN ?? ETKİNLİĞİ ****

merhabalar
geçenlerde beyaz sır bir etkinlik düzenlemişti .
bende ona benzer bir etkinlik düzenlemek istiyorum .
neden çünkü sevilen blggerler adresine süekli benide paylaş yeniyim
desteğe ihtiyacım var gibi bir sürü yazı mail mesaj gelince
bide böyle deneyelim dedim .

instagramda
sevilen_bloggerler adı ile bir hesabım var
ve yeni blogları keşfetme amacım şimdi bu paylaşımın altına sizde
bloğunuz hakkında bilgilerini yazıp takip etmekten zevk aldığınız blogları yazın .
ve daha geniş kitlelere ulaşalım .



1.blog adınız ,blog yazma sebepleriniz,hangi konuda yazıyorsunuz

2.okumaktan zevk aldığınız bloglar

3 . bu resmi etkinliği sayfanızda paylaşınız ki daha geniş kitlelere ulaşşın buraya yazan kişileri
instagram @sevilen_bloggerler paylaşacağım
sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

36 yorum:

  1. merhaba önce ben başlayım .
    çeyiz ,kitap ,sunum ,tarif ,gezi ,biraz makyaj, dekorasyon , dıy ,hobi ,iç döküş ,
    neden yazıyorum .çünkü hayatımın hiç bir şeyini unutmak istemiyorum .
    aslında önce kendime yazıyorum dijital günlüğüm bennim :)

    kimleri seviyorum the worl is minne , serrose makyaj günlüğü nimo sebi bebi meltemin evi darkolivee deeptone maviye iz süren aklıma gelmeyen varsa özür dilerim ,

    herkesi etkinliğe beklerim

    YanıtlaSil
  2. Benim blogumda her konudan yazı görebilirsiniz :) Moda günlüğümü oluşturmak üzere açtığım blog kendini birden yaratıcılığın , sanatın ve modanın olduğu her şeye verdi . Çünkü benim ilgili olduğum konular bunlar , ve ben onlarsız yapamıyorum . Başka neler bulabilirsiniz ? Barınak günlükleri , hayvanlar , alışverişler , favori ürünler , makyaj örnekleri , çizimlerim , tasarımlarım , diy ve saç yapımları , kitap önerileri , ojeler , indirimler , kombinler .. Yazıyorum çünkü bildiklerimi evdeki dosyalar taşımıyor artık , ya da onlar sadece bir dosyada kalıyor ama burada herke görüyor ve benimle birlikte öğreniyor :) Benim blogumun sloganı zaten Tuananın bir günü , yani Bircan ablamın da dediği gibi dijital günlük diyebiliriz :) Takip ettiğim çok blog var ama en iyi ikisi türklerden gorkemkarman , yabancılardan zyra banez ♥ blogumun adı tuanasrbst.blogspot.com , umarım okuyup zevk alırsınız yazılarımdan . :) ♥ Etkinlik harika bu arada :)))

    YanıtlaSil
  3. Benim blogumdands her konuda yazi gorebilirsiniz.Genellikle kozmetik, bakim olasada bir bakmissiniz yemek tarifi paylasmisim :) Ayrica youtube kanalimda var.Takip ettmeyi sevdigim bloglar ise beautybysyln gorkemkarman ve style&glaze :) makeupandstyless.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Bircan hanım,
    bloğumun adı www.kozmetikblogum.com blogumun instagram adresi: @kozmetikblogum
    Sizi de instagramdan takip ediyorum zaten. Böyle bir etkinlik düzenlediğiniz için teşekkürler :)

    Ben kozmetik ve bakım ürünleri altında blog yazıyorum. Temmuz ayında açtım bloğumu. İlgi alanım olan kozmetik ürünleri ile ilgili blog yazmak beni çok mutlu ediyor. Düzenli bir şekilde postlar yayınlıyorum zaten. Kullandığım ürünler, memnun kaldıklarım, kalmadıklarım tarafsız bir şekilde yorumluyorum. Benim gibi bu alanda blog yazan birçok kişiyi severek keyifle takip ediyorum. Bunların başında; sebibebi, görkem karman, şule karaok, ojem rujum rimelim, chunlibeauty... ve bunun gibi birçok isim var.

    Sevgiler ☺

    YanıtlaSil
  5. Benim bloğum henüz daha bir bebek diyebilirm ;) Çok istememe rağmen ancak kendimde cesaret bulup açtım..Kendimden ,ailemden,kullandığım her türlü eşyalardan...vs yazmayı düşünüyorum.Aslında yazmak bir nevi kafa dağıtmak içindekileri dışa vurabıimek amacıyla ihtiyaç.

    Aycanın dünyası..herkesi beklerim ;)
    http://aycaturgut01.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Bir yıla aşkın süredir http://birtutamkarinca.blogspot.com.tr blogunun yazarmıyım. Blogum benim hayatımı anlatıyor. Sevinçlerimi, üzüntülerimi , hayallerimi ve anılarımı yazma için yola çıktım. Yavaş yavaş bloğumun bir çizgisi oluşmaya başlad. Şimdi ağırlıklı olarak tasarladığım ve diktiğim çantalarımı paylaşıyorum.
    Blog ayrımı yapmadan okurum. Ilgi alanım dikiş üzerine yazılan yazılar. Yabancı blogları okumayı seviyorum. Dünyanın farklı yerlerindeki yaşamların içinde hissetmeme neden oluyor. Çok iyi bir okuyucuyumdur :) Sevgiler
    Yasemin ...

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar
    Ben daha cok yeni basladım ve sadece instagramda blogger lık yapıyorum.Blogum genel olarak makyaj , bakım ve moda üzerine.
    Benim idolum makyajgunlugu onun paylasımlarına bayılıyorum ve hiç kacırmadan hepsini takip ediyorum.Ama genel olarak bir sürü blogu takip ederim.Farklı paylaşımlar gormek hosuma gidiyor.
    Benim instagram hesabım delikizinceyizi93 hatta suan bi cekiliş de yapıyorum herkesi beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, beni de alın aranıza :) Ben Hanım Kız... Hanım Kız Blog'un sahibesi... Blogum tamamen beni yansıtan yani kendime özgü yazılarımı yayınladığım nefes alma alanım. Yazılarıma, bazen sokakta oynayan bir çocuk konu olur bazen başımdan geçen komik olaylar(mesela en son yazım beni istemeye pattadanak gelen bi teyze ile ilgili oradan tahmin edin işte blogu)... Ama hiç değişmeyen klasikleşmiş çiçeklerim ve Çıtır kuşumla ilgili yazılarım eksik olmaz blogumdan... Arada, elime yüzüme bulaştırmadan bitirebilirsem DIY çalışmalarımı yayınlarım... Okurken kahkaha garantisi veriyorum. (olmazsa takibi bırakırsınız :) bloguma beklerim... http//:www.hanimmkiz.blogspot.com.tr

    Severek takip ettiğim o kadar çok blog var ki hangi birini yazayım... Hemen şıp diye aklıma gelenler; Morlu Mutfak, Mor İncir, Jaleceanne, Kırık Şemsiye, Miskin Kek, Amigurumi Aşkına, Bitmeyen Rüyanın Perisi ve dahası..... profilimden görebilirsiniz :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba :)
    blog adresim; makyajformulleri.blogspot.com
    instagram: makyajformulleri

    Merhabalar :) Haziran ayından beri bloggerım. Kozmetik ve makyaja aşığım :) blogumu açtığımdan beri kozmetik ve blog üzerine yazılar yazdım ve hız kesmeden yazmaya devam edeceğim :) ama hayata geçirmek istediğim farklı fikirlerde var hayatımdan kesitler koymak istiyorum okudugum kitaplar yemek tatlı tarifleri gibi :) astrolojik yaşam ve mistik olaylar, kişisel gelişime ayrı bir ilgim vardır bunlar hakkında ara sıra yazılar yazmayı düsünüyorum benim gibi ilgisi olanlar var.
    Yazdığım yazıların birileri tarafından okunduğunu ve faydalı oldugunu bilmek, tanımadığım insanlarla ortak yönlerimiz hakkında konustugumuzu bilmek çok hosuma gidiyor ve kendimi bana iyi hissettiriyor.
    Yazmayı ve okumayı seviyorum... Sebi bebi , 1 allık 1 rimel , 7/24 makyaj, ece güçel, tugçe ısınsu gibi bir çoook blogger ı takip ediyorum :)
    Böyle bir etkinlik için size çok tesekkür ederim :)
    Sevgiler
    Ecem - Makyajformulleri :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba..
    Ben gulnazzaksu.blogspot.com blogunun sahibi Gülnaz Aksu.
    İnstargramda : @gulnazaksu

    Ben medya öğrencisiyim ve blogumda da bu alanda yazıyorum. Sevilen ve popüler bloggerlarla,fenomenlerle ve mesleğinde başarı sağlamış kişilerle kısa röportajlar yapıyorum bazen de tv dünyası için düşüncelerimi paylaşıyorum...

    Yazma amacım; Mesleğim ile ilgili alıştırma olması ve bu alanda kendimi ispat etmek istemem... Hem de insanlara karşı biraz soğuk olan yapımı kırmam ve dilimin daha yumuşak olmasını sağlamak. Biraz da refarans kazanmak... ;)

    Okumaktan zevk aldığım bloglar: Glorry Books, Nimo Stylo, Aslıevievi, Küçük Sırlar... vs vs :) :)

    Herkesi bloguma ve instagram hesabıma bekliyorum... Gelirsenizx beni çok mutlu etmiş olursunuz... :)

    İnstagram hesabım da 1000 kişiden sonra ilk çekilişimi de yapacağımı bildirmek isterim. <3

    Şimdiden teşekkürler... Sevgiler <3<3<3

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Ben 1yesimce.blogspot.com Daha çok yeniyim aranızda ama yazmayı çok seviyorum.Her konu ile ilgili yazılarım mevcut daha taze gelin olduğum için evllik ve hazırlığı , evlillik sonrası, moda ,güncel konular, yemek tarifleri vs.Kimse okumasa bile ben hep yazacağım.Buraya yorum yazan tüm arkadaşları takip ediyorum.umarım bende başarılı olurum sizler gibi. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Merhaba
    makyajgezgini.blogspot.com.tr blog adresim

    ilk konu tabiki makyaj bir kadının olmazsa olmazı tabi bloğumun içinde makyaj,bakım,tatil ve yemek tarifi bile bulunmakta. Kendimi pek sınırlandırmak istemiyorum.Kitap okumayı çok severim onunla ilgili bile insanları aydınlatabilirim.İnsanlığa yararım olsun diye düşünüyorum.Sürekli makyaj bakım diye ısrar etmiyorum açıkçası.

    instagramdada makyajgezgini olarak takip ediyorum sizi.

    blog olarak sınırsızca blog okuyorum.

    YanıtlaSil
  13. 1.Merhaba; ben duygugoker.blogspot.com.tr blogunun (ismi Su Perisi) sahibesi Duygu. Paylasmayi ve ogrenmeyi cok seviyorum ve blogumda her ikisini de severek yapiyorum.yazmayi dusundugum ogretici konulari yazi oncesi derinlemesine arastirmam; benim icin de yarar sagliyor.Subat ayindan bu yana yazdigim konularin ana temasi kozmetik, urun incelemeleri ve yorumlarim, alisveris,makyaj ornekleri gibi konular ama bunlarin yaninda yararli bilgiler de yaziyorum.Ornegin yazin hepimizin kullandigi klimanin dogru kullanimi,yanlis kullanimda olusturabilecek hastaliklar ve kotu etkiler,dogru kullanimda yararlari ve yanlis kullanimdaki zararlari..bunun yaninda blogumda guzellik uzerine maske tarifleri ve dogru beslenme, guncel konular ve guzellik konusundaki puf noktalar gibi konular da yer aliyor ve daha fazla yararli bilgiler yer almaya devam edecek:)
    2.severek takip ettigim bloglar arasinda en basi "miskin kek" aliyor.cok yararli ve ogretici bir blog oldugunu dusunuyorum.bunun yanisira "my little mascara", "bir buket kozmetik" bloglari da severek takip ettiklerim arasinda.
    Instagram : @dg_superisi_dg sizi de severek takip ediyorum :)
    Tesekkurler Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  14. Merhaba. Ben de bir blogger olarak bu güzel etkinliğe katilmak istedim. Makyaj, nail art,oje, diy, bakım, alışveriş konularında yazıyorum. Yakında moda hakkında da bir şeyler yazmayı planliyorum. Blog adresim; www onyuzmilyonoje.com
    İnstagram hesabım @onyuzmilyonojee
    Keyifli keşifler :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ^.^

    Ben Çiğdem yani namı diğer Crocus (ismimin latincesi) ^.^ www.crocusinsun.com blogun sahibesiyim ^.^ Nisan ayında yazmaya başladım ^.^ Bir biyologum ve hem kızıl ince-normal telli saçlarım hemde normalden kuruya dönük cilt ve çilli yanaklara sahip biri olarak kendi deneyimlerimi mutluluklarımı blogumda paylaşmaya çalışıyorum ^.^ Yaşadığım şehir İstanbul'ken Zonguldak'a geçiş olduğu için çok bocaladım ve benim gibi bocalayanlara moral olmak ve herkesi gülümsetmek istiyorum böylece hep sağlıklı olacağımıza inanıyorum ^.^ Blogumda çekilişlerde düzenliyorum elimden geldiğince güzel ürünler seçmeye çalışıyorum ^.^

    sevdiğim bloglar o kadar çok ki şuanda aklıma gelenleri yazmak istiyorum: dortdortlukblog, beautygoreladylicious, onyuzmilyonoje, moda capital, kadifekırmızı, alice makyaj diyarında, style&glaze aklıma şuanda gelenler ^.^

    instagram hesabım: @cicolsun
    twitter hesabım @cicolsun
    blog adresim: www.crocusinsun.com

    Herkesi bloguma beklerim ve önemli bir nokta takibe alan blog sahiplerini bende takip ediyorum fakat bazen arada kaçırıyorum lütfen bana mesaj atarak belirtirseniz hemencecik takibe alacağımdan emin olabilirsiniz.

    Bu imkanı bizlere sunan tatlı blog sahibesine kocaman öpücükler :* ^.^

    Sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kadar çok şey yazmışım ama ne üzerine blog yazdığımı yazmamışım hiii -.- Kendimce moda, kozmetik, yaşam, tarifler ve diy projeleri blogumda barındırmaya çalışıyorum ^.^

      Sevgiler ^.^

      Sil
  16. http://peruksuzkalem.wordpress.com/

    Merhaba öncelikle böyle bir başlık açtığı için blog sahibine tesekkür ederim. Sayesinde yeni blogları keşfetme fırsatımız oldu:)3-4 senede blogum bulunmakta. Önceleri sadece yazdıklarım varken şimdilerde buna gezilerim, pratik yemek tariflerimde eklendi.Takip ettiğim bloglar genellikle edebiyat okumaları, gezi ve dekorasyon oluyor.herkese keyifli okumalarr::):)

    YanıtlaSil
  17. DEKORASYON DUNYASI ile ilgili yazilar yaziyorum. Web sitemde hem dunyadaki dekorasyon ve tasarim alanindaki yeniliklerle hem markalardan haberler ile hem mobilya dunyasindaki gelismeler ile hem de kendi zevkimi yansittigim calismalar ile ilgili yayinlar bulacaksiniz.

    Daha cok ic mimarlik sitelerini takip ediyorum. Bloglardan ise livelovediy, happyinteriorblog gibi yabanci bloglari takip etmekten zevk aliyorum.

    Ziyaret icin ; www.qhayadesign.blogspot.com
    Instagram hesabim icin de ; qhayadesignblog

    YanıtlaSil
  18. ❤❤❤Merhaba ben ⭐@eceminrenklidunyasi⭐hemen yazayim...ilk blog deneyimimi diyete girince yasadim.Takipcilerimle ogunlerimi,yaptigim egzersizleri ve haftalik kilomu paylastim ,mesajlasip bilgi alisverisinde bulundum.Veee 11kilo verdiim ardindan blogumu yasam guncem hakine getirdim.Yeni profilimde yine yediklerim,ictiklerim var ayrica yaptigim makyajlarim,alisverislerim ve yakin zamanda gezecegim yerleri paylasiyorum...Begendigim blog sahibi ise @makyajgunlugu..Herkese sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Merhabaa, uzun süredir blog okuyordum açmakta istiyordum fakat bu dileğimi yeni gerçekleştirdim bir de 2 yıllık fotoğraf blogum var tumblr da. Bu blogum da ise aşağı yukarı her konudan bahsediyoruz, ürün önerileri, yemektarifi,giyim, makyaj,hollywood gibi. Blog: derykuuu.blogspot.com. Genelde moda ve kitap bloglarını düzenli olarak okurum o kadar çoklarki ayrım yapmak zor.

    YanıtlaSil
  20. bloğunuz güzel yazılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba (:

    Ben MissTuti (:
    http://misstuti.blogspot.com.tr/ blogun sahibesiyim (: Ağustos ayında yazmaya başladım yani çoook yeniyim (:
    Canımın ne isterse onunla ilgili yazıyorum ama kozmetik üzerine ve kişisel yaşamım üzerine diyebilirm..

    sevdiğim bloglar o kadar çok ki şuanda aklıma gelenleri yazmak istiyorum: onyuzmilyonoje, alice makyaj diyarında, style&glaze, melodram aklıma şuanda gelenler bunlar (:

    instagram hesabım: http://instagram.com/misstuties
    twitter hesabım: https://twitter.com/misstuties
    blog adresim: http://misstuti.blogspot.com.tr/

    Herkesi bloguma bekliyorummm (: ve beni takibe alan blog sahiplerini bende takip ediyorum (:

    ayrıca bu şeker blog sahibine teşekkürler bizlere böyle bi imkan sağladığı için (:
    Öpüyorum çoook (:

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, ne güzel bir etkinlik... Ben de amigurumi, takı, DIY, bahçe gibi konularda yazıyorum. herkesi beklerim...
    http://www.gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  23. güzel paylaşım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. merhabalar:) blog açmayı, uzun zamandır planlayıp iş yoğunluğundan bir türlü gerçekleştirememiştim. Çok yeni daha minicik bir bloğum var: fashiontravelstyle.blogspot.com.
    Adından da anlaşıldığı gibi moda ve sayahat üzerine yazıyorum. Moda bölümü eski bir model olarak bana ait ama seyahat bölümü partnerim ve eşim olan patroclos a ait (dansçı yoğunluğundan dolayı çok nadir yazdığı sırrını vermeliyim :) bloğumu ziyarete herkesi beklerim, sevgiler, öpücükler :)
    instagram: ay_she_gul
    ps:benim gibi bir izmir'li ve başak burcu olan blog sahibine: çok teşekkürler tatlım muck :)

    YanıtlaSil
  25. Merhaba boyle birsey yaptiginiz icin oncelikle teşekkur ederim;)cok kisa bir zaman oldu blog acali son 2 senedir oglumla ilgileniyorum.makyaj ve cilt bakim urunlerine dogalmaskelere bayiliyorum.sadecebelkidehopi olarrak yapmak istiyorum diye incirreceli.blogspot actim.ınstıgram sayfam incirrecli48 sadece guzelikle ilgili seyler degil o gun yada oan icimdrn negecerse kisa yazılarda
    paylasiyorum

    Cok uzun zamandir takip ettigim londuradabirturkizi suyu cok seviyorum cok icten samsun yasiyorum tipik bir yay burcuyum sevgilet:)))

    YanıtlaSil
  26. Merhabalarrr, ben bedisindusleri... Blogumda bolca sunum dekorasyon,biraz event ve cicidolap içi mevcut,renkli hayaller kuranların uğrak noktasindan selamlarrrrr;)

    YanıtlaSil
  27. Merhaba ben www.yildirimzuzu.blogspot.com.tr isimli blogun sahibesi zeynep .
    Sizi instagramda takip ederken fark ettim bircan hanim ve bu etkinlik cok hosuma gitti bi cok yeni blogu kesvettim. Bunun icin ayrica tesekkur ederim.
    Ben blogumda annelik hamilelik cocuk bakimi geziler makyaj malzemeleri son trendler ve sevdigim deger verdigim hersey hakkinda yaziyorum.
    Severek takip ettigim ve mutlaka tavsiye ettigim bloglar ise ;
    Basi bagli kiz makyaj odamm balkopugu tasarim ........

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Merhaba,

    Gulumseyenanne.blogspot.com

    19 nisan 2014 ten buyana yaziyorum.

    Ben annelik,çocuk eğitimi,çocuk yetiştirme,çocuk psikolojisi,Montessori teknikleri, Aletha solter ve bu konuda farklı felsefeler hakkında araştırma geliştirme yapmaya calisiyorum kendimce ve blogumda genelde bu konularla ilgili yaziyorum ayrica çocuklar için menüler,misafirlerim için yaptigim tarifler,okuduğum kitaplar,izlediğim film,gittiğim yer,kadınlar yani biz kadinlari ilgilendiren pek çok konuda yazmaya calisiyorum.Kisaca ben hayati öğreniyorum öğrendiklerimi de paylasiyorum.Yeni röportajlar da yapmaya basladim kendi capimda bunlari da paylaşmaya basladim.Cok güzel dusunmussunuz tebrikler, beni de tanitirsaniz cooook memnun olurum.
    Sevdiğim bloglar melinasmom,hassasanne ,zarifkadinlar takip ettiğim çok blog var ama şuan baska isim aklima gelmiyor.

    Teşekkürler,
    Özlem.

    YanıtlaSil
  31. Merhabalar!
    Ben Simge. Daha dün blog açtım. Çok yeniyim. :)

    bakimliginepig.blogspot.com

    Hayvan deneyleri yapmayan kozmetik markaları ağırlıkta olmak üzere makyaj,stil,alışveriş,nailart ve günlük hayatta ilgimi çeken yazmaya değer görebileceğim herhangi bir şey hakkında yazabilirim.

    Severek takip ettiğim bloglar sebibebi,merve özkaynak, londrada bir türk kızı, makyaj günlüğü ve daha bir çok blog var aklıma gelenler bunlar :)

    YanıtlaSil
  32. Ben Pembe Kreasyon. Hobi,dekorasyon,evlilik hazırlıkları gibi konulara yer veriyorum blogumda. Ayrıca kendin yap fikirlerini sıklıkla paylaşıyorum.

    Bu arada #benimblogadresim etiketi ile blogları bulabiliyoruz bilginiz olsun.

    scldrn.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  33. Biraz geç kalmışım aslında ama benim blogum daha yeni. Moda, makyaj, dekorasyon v.b konuların olduğu bir blogum var. Destekleriniz ile blogumu geliştirmeyi düşünüyorum. Sizleri de bloguma bekliyorum.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*