***DİYET NASIL GİDİYOR ***



merhabalar biliyorsunuz uzun zamandır diyetteyim ve ara ara buraya yazıyorum nasıl gittiğini

on kiloya yakın verdim ve vermek istediğim bir altı kilo daha var

belli bir kilo verdikten sonra diyetime metabolizmam alıştığı için  ara iki gün protein ağırlıklı bir liste girdi

sabah kahvaltım   
yumurta zeytin peynir yeşillik domates   süt ve yeşil çay ekmek yok
 

arada iki  bardak ayran veya bir kase yoğurt

aralarda yeşil çay bol su ve şekersiz kahve içebilirsiniz

sonra öğle ve akşam fırında sebzeli balık tükettim

soğan domates ve biberli yanına yağsız tuzsuz salata ve ayran yada yoğurt yedim 



bu şekilde siz et balık tavuk haşlama ve ya ızgara  tüketebilirsiniz

akşam yatmadan biraz beyaz peynir tüketebilirsiniz



 

 
 
Resim yazısı ekle



en son gittiğimden sonra hiç tartılmadım ve doktordan doktora tartılıyorum

kontrol atladım gidemedim     o yüzden aslında bende merak içindeyim
bakalım arada kaçamaklarım oluyor
haftanın üç veya dört günü bir saat veya 45 dk yürüyüş yapıyorum



işte böyle *-*



inşallah sizde faydalanırsınız


sevgiler bircandan

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*