*** BU ARALAR ***

pespembe bir merhaba olsun o zaman
hayatımda enerji dolu dolu günler istiyorum rabbimden
hayat enerjisi ile dolup taşmak ve bunu etrafıma yaymak
ben istiyorum rabbim nasip eylesin inşallah


her şey her zaman seyrinde gitmiyor bu aşikar
modumuz değişiyor ve ya değiştirilitor
ne kadar zor olsada hayata ğöhüs gelmek güçlü olmak zorundayız bu hayatta
güçlü rolü yapmaktan bahsetmiyorum

dimdik güçlü olmak tan bahsediyorum

işte buna giden yol buna giden kafa buna giden düşüncene ise onu yaşamak istiyorum
son nefesime kadar ben .

başkası umrumda değil kim nasıl yaşamak isterse öyle yaşasın hayatını

değil mi amma :)


 

aklımdan geçenleri bir çırpıda yazar ben kaçarım


sevgiler olsun selamlar



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*