*** OKUNUP BİTENLER - ŞEKER PORTAKALI ***



merhabalar

kocaman bir merhaba olsun bu merhaba


şeker portakalı hep duyduğum ama bir türlü okuma fırsatı bulamadığım bir kitaptı
kitap yurdundan yaptım alışverişi sanrım 4.gün akşama elimdeydi
şeker portakalı ve diğer dört kitap
hızlı geldi bence memnun kaldım çok

20 tl den sonra 1 tl kargo ücreti var
 40 tlden sonra bedava kargo
 bence süper kargo parası yerine bir kitap daha almak çok mantıklı
kargo parası ödeyeceğinize kitap alın naçize fikrim

ve gelelim zeze ye

kendi küçücük bedenine dünyaları sığdıran zezeye

ah zeze ahh demekten kendimi alamıyorum neden se

çocuk kitabı olarak bilinsede 7 70 herkesin okuması gereken bence bir baş ucu kitabı

zeze sizin içinizi burkacak yaptığı yaramazlıklar la sizi gülümsetecek kurduğu hayallerle mutlu edecek

yumuşacık kalbi ile sizi saracak zeze .



kitap başladıktan sonraki 24 saatte bitti belki daha erkende biterdi ama ben bitmesini istedim sonlarına yaklaşırken kaç yaprak kaldı diye bakmaktan kendimi alıkoyamadım

sadece benim zorlandığım kısmı yabancı isimlerdi başka bir sıkıntı yaşamadım

ama elimdeki diğer kitapları okuyup zezeyi bir daha okuyacağım
belki sonra bi daha kimbilir


altını çizdiğim satırlar:
'Öldürmek, Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek... Ve bir gün büsbütün ölecek.'
- Hiç kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.
-Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur.
-Hep böyle duygulu bir çocuk olacaksın ve pek çok ağlama fırsatı bulacaksın hayatta.
-Yiyecek bir şeyler götürürüz. En çok ne istersin? Her şeyi severim. Evde yiyecek bir şey bulduğumuz zaman sevmeyi öğrendik.
-Daha çok anlat dedim.
-hoşuna gidiyor mu?
+çok.
+elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.
-bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?
+gider gibi yaparız.


tavsiyem sakin bir ortamda okumanız zira anlamayabilirsiniz


kitap yurdu nda incelemek isterseniz tık tık tık



diğer okuduğum kitaplar a göz atmak isterseniz tık tık tık





bence alın ve okuyun pişman olmayacaksınız
bu kitabı okumak için biraz daha geç kalmayın sevgiler




 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

1 yorum:

  1. dün söz verdiğim gibi artık buradayım :) sevgiler ....

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*