***SELFİE ÇUBUĞU ***

merhabalar



selfie çılgını bilmeyen bu çılgınlığa yakalanmayanız var ise onu tebrik ederim
türk diline bile özçekim adıyla yer buldu ise bu konu konşulur arkadaş *-*

ben deli gibi selfie çekenlerdenim  desem

itiraf etmeme gerek yok zaten bunu herkes biliyor


ve bu çılgınlık  dünyayı sardı ve bunun üzerine girişimcilerde harekete geçti veselfie çubuğunu icat ettiler bence çokta iyi yaptılar .tebrik ediyorum çok ihtiyaçtı çok*-*


neyse ne zamandır  almak istiyordum

bluetooet detaylı olanı 40 tl falandı internette bide kargo neredeyse 50  tlye denk gelecekti gelen ürün sağlam olacakmıydı derken almak için pusuya yatan ben zaferi kazandım a101 15ten geli hemde pembe idi koşarcasına gidip aldım

eğer almayı düşüneniz bu fiyatı kacirmasın kullanımı gayet kolay çubuğun bluetooet açıp tell.inkini açıyorsunuz

sonra tel genişleyen bölgete yerleştirip ön kameradan küçük ap.düğmeye basarak gülümsüyürsunuz :)
boyu uzuyor sanırım bir metre kadar ve çantada tanışabilecek kadar hafif daha ne olsun *-*




benden söylemesi her rengi vardı bu fırsat kaçmaz *-*
 
**

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*