*** OREO NEDİR ? BENİM FİKRİM ***

merhabalar 

hayırlı cumalar


reklamlarda ve sosyal medyada sıklıkla karşılaşabileceğiz oreo bisküvi
merakıma yenik düşüp denemek istedim .
beklentim o kadar büyüktü ki neden diyeceksiniz
çünkü sosyal alemde bir oreo ve negro karşılaştırması var ki ben negroyu çok severim
merakımiki kat arttı ve denedim


sütle denenecekmiş mutlak onuda sonradan öğrendim :)



 

peki oreo nedir?


 oreo'nun dünyanın en çok satan bisküvisi olduğunu,
- yılda 6 milyardan fazla oreo bisküvisi üretildiğini,
- amerika'da bisküvi tüketimine harcanan her doların 10 centinin oreo almaya harcandığını,
- ilk oreo bisküvisinin 6 mart 1912'de, hoboken, new jersey'deki s. c. thuesen'nin bakkalında satıldığını, (ki hoboken frank sinatra'nın doğum yeridir aynı zamanda,
- oreo'nun satış hacmi ölçeğinde pazar payının %10 olduğunu
- bisküvinin resmi adının "oreo chocolate sandwich cookie" olduğunu,

söyleyebilir. lakin, oreo isminin nereden geldiğini söyleyemez.
ben ise negroyu daha çok sevdimi söyleyebilirim


sizde deneyin tarafınızı seçin:)



sevgiler bircandan






 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*