*** HAMİLELİĞİM 17 .HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

merhabalar

bu gün 17 .haftamın son günü ve yarın yeni bir hafta ya girmenin heyecanı var .
20.haftaya ulaştığımızda yolun yarısına gelmiş olacağız inşallah


bu hafta sanırım geçen hafta gibi uyku birazcık ağır bastı .
fırsat buldukça beni yakalayıp derin bir uyku çektirdi .
göbeğim artık gizlenmeyecek durumda kıyafetlerime giremiyorum ve hep rahat şeyler giyme ihtiyacındayım .
göğüslerim sürekli bir sızı içinde ve sanırım süt için hazırlık yapıyorlar :)
geceleri hiçbir pozisyonda kendimi rahat hissetmiyorum
yüz üstü yatmayı seven biri olarak öyle yatamayınca sabahlara kadar dolan dolan dolan :)
artık çift yastıkla yatmaya başladım biri iki bacağımın arasına koymak için.
bel ağrılarım hafif kendini göstermeye başladı .


bebeğimin kelebek kanadı zarifliğindeki ince hareketleri beni gene çok heyecanlandırdı
ara ara ben buradayım anne dedi


haftanın 4 günü yürüyüşler yapılmaya çalışıldı
bol su içildi
kan ilacı ve d vitamini  alındı
süt içildi
ceviz ve kuru kayısı tüketildi
kahve günde bir taneyi geçmedi
kendimi zorlamayacak şekilde  rutin işler yapıldı

***
16 - 20 hafta arası olan 3 lü tarama testi için doktorumdan  randevu alacağım
bu hafta onun tahlillerini veririm
rabbim inşallah müjdeli haberler aldırır
bebeğimizin nasipse tam olarak cinsiyetini öğreniriz

***
bol okuyup ,araştırmaya ,öğrenmeye çalıştım
alışveriş listesi yaptım

***

işte ben 17 . haftayı  böyle geçirdim

şuan tam olarak fasulyem hareket etti .

içim bir hoş :)

RABBİM  isteyen dileyen bekleyen herkese bu duyguyu tattırsın inşallah

sevgiler bizden


 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. Merhabalar bircan hanımmm :) ilk önce aklıma 3 lü tarama takıldı 2 li taramayı yaptırdınız mı?? 3 lü taramanın sağlık baknlığı tarafndan mecbur kılınmadgnı biliyosunuzdur.. Bnde 10. Haftamdayım o yüzden merak ediyorum henüz test işlerne baslamadık biz ;) rabbim herkesn bebeğini korusun bizede meleklerimizi sağlıklı eli ayağı düzgün bi şekilde kucagımıza almayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. süper duygular yaşıyorsunuz evlenmeyi hep fasulyeler için istemişimdir .. Allahım sağlıklı eli ayağı düzgün bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :) bloğunuzu takibe aldım bende beklerim sevgilerle.. :)

    YanıtlaSil
  3. Hamile olduğunuzu daha yeni öğrendim. Cinsiyetin pek bir önemi yok da inşallah sağlıklı olur :) Nazar değmesin kız olursa adını ne koymayı düşünürsün? :)

    YanıtlaSil
  4. Alışveriş listenizi paylasmanizi çok isterim :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*