*** HAMİLELİĞİMİN 18. HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

merhabalar

işte yeni bir haftayı daha doldurduk allahımın izni ile
hamd olsun .


yeni bir haftaya girerken geçen hafta neler yaşadım sizle paylaşmak istedim
geçen hafta pek yürüyüş aktivitesi yapamadım ailemizin yanındaydık


gece uykuları düzensizleşmişti ama bu hafta geçen haftaya göre daha iyi uyudum
hafif bel ve kasık ağrıları yaşadım

artık bel çevrem ve yan kasık bağlarımda az da olsa ağrı hissettim

geceleri asla örtünmüyorum çünkü yanıyorum *-*


göğüs sızıları düzensiz aralıklarla hissedildi .

iştahım çok yok , ihtiyacım kadar yiyorum sanırım
yada bir günüm diğer günü tutmuyor diyelim :)


***
geçen hafta 3 lü tarama testi için doktora tahlilleri verdik
sonucu iki hafta sonra alacağız nasipse
bebeğimizin sağlığı ve gelişimi iyiymiş çok şükür rabbime

bizi şok edense cinsiyet değişimi oldu

bebeğimiz bize sürpriz yaptı :)


***


bebeğimiz için beşik ,araba vb. ihtiyaçlar için alışverişe çıkıldı
ve fiyat araştırması yapıldı .

kendim için hamile kıyafeti alışverişi yapıldı *-*

ana sağlığında tetonoz aşım ve kontrollerim yapıldı

kilo ve gelişimim not alındı

dün yapılan aşım yüzünden kolum biraz şiş ve ağrılı
sanırım bir kaç gün sürecekmiş


bu arada bebeğim hareketlerini hissettim çok şükür
günde birkaç kez birkaç saniyede olsa *-*
sürekli kendimi dinlerken buluyorum
bebeğimin hareket etmesini sabırsızlıkla bekliyorum ve hareket
ettiği zaman gülümsemeden kendimi alamıyorum
bebeğimle konuşmaya çalışıyorum


o beni duyuyor ve dinliyor

hareketlerime dikkat ediyorum
yavaş hareket ediyorum
otururken kalkarken yavaş yapıyorum
bebeğim rahatsız olmasın diye

göbeğim şişti *-*



rabbime çok şükür mutluyuz huzurluyuz


rabbim isteyen herkese bu duyguyu tattırsın ve bizde bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin

inşallah


işte 18 haftamız böyle geçti
şuan gene bebeğimi hissettim *-*


sevgiler bizden




 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*