*** MUCİZEMİZ FASULYEMİZ ***

merhabalar

günlerdir nasıl yazsam duygularımı gerçek anlamıyla nasıl ifade etsem derdindeyim ben :)

nemi beni bu kadar zorlayan duygu  anne oluyorum ben  Rabbim nasip ederse :)

artık evimizi dağıtacak,  uykusuz geceler yaratacak ,üzerimize kusmuklar atacak bir meleği bekliyoruz :)

gaz ve diş sancıları derken hayatımıza renk ve hız katacak bizi anne baba yapacak bir fasulyecik var içimde :)
sen ve benden sonra biz olacağız biz
ben benlikten arınıp biz oldum bilmiyorsunuz siz ?
benim adıma hiç birşey önemli değil o sağlıklı ve iyi  olsun yeter derdine düştüm



normal bir şekilde öğrenmedim hamileliğimi ,
akşam dokuzda acilde bulduk kendimizi
önce sıtma ve ateş hastanelik olup serumu yedim
doktoruma dedim biz bebek istiyoruz nolur reçete yazmadan önce bir tahlil yapalım .
içimiz rahat etsin .
kanı verdim zaten dermansızım bekle allah bekle üç saate çıkarmış sonuçlar ben pert  vaziyetteyim bilen yok :(

eşime dedim sen eczaneden bir test çubuğu al beklemeyelim hiç zaten benim sancım var bu ayda olmadı :(
 neysem halsiz şekilde yapılan testi üç bilemedin dört dakika zor bekledim
baktım çift çizgi çıkacağı yok önce kutusuna koyup attım çantaya eşimde bekliyor kapıda

yok dedim nolur gidelim bian önce doktora
çaldık girdik kapıyı verdik parkotları yok dedim negatif çıktı

sonra tam reçete yazacaktı büktü attı madem bebek istiyorsun kullanma ilaçsız
atlatmaya çalış tamam dedim  ne barkot aldım geri ne bişey  geldik eve

 öğlen kalktım
çantamı boşaltıyorum bir baktım teste ikinci bir pembe çizgi belli belirsiz
aman dedim .kandırma beni çubuğa bozuksun işte :)
(o gün benim  muayyen günüm sancı çekiyorum )

akşam eşime söyledim tekrar bir test aldı gene cift pembe  çizgi çıkmasın :)
hemen hastaneyi arayalım dedim
soralım testin sonucunu söyler onlar
arıyorum benden barkot numarası istiyor bende yok verdim diyorum hepsini doktora
reçete de yazmayınca ne numara var elimde ne bir belge
o geceyi geçirdik merak içinde e kimsede sen hamilesin demiyor bana ya inanamıyorum kendimce
ertesi gün  sabahın körü hastanenin idari kısmıyla görüşüp aldım barkot numaramı :)
azmin sonu .sonra öğrendim ki 4haftalık hamileyim :)
nasıl bir mutluluk yaşadım ayağım yere mi bastı göğemi bilmiyorum inanın
rabbime sonsuz teşekkürler
fasulyemizi beklemeye başladık biz
salı günü 16. haftamızı dolduracağız nasipse aralıkta da kucağıma alacağım bebeğimi inşallah

ben tehlikeli zamanları atlatmayı bekledim size açıklamak için

bundan sonra hafta hafta yazacağım yaşadıklarımı ve deneyimlerimi sizde  bize yazın başınızdan geçenleri


maşallah ve dualarınızı bizden eksik etmeyin nolur

rabbim evlat sahibi olmak isteyen herkese nasip etsin
bebek bekleyen herkesin kucağına almak nasip eylesin inşallah

dualarınıza bizi de alın *-*

sevgiler bizden





 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*