*** HAMİLELİĞİMİN 20.HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

merhabalar


kadir gecemiz mübarek olsun
rabbim tüm dualarımızı kabul eylesin inşallah .


yolun yarısını da atlattık bu hafta çok şükür

gelelim haftanın detaylarına ,
geçen haftanın ilk günü resmen üstümden tır geçmiş gibi uyandım.
elimde kolumda hiç derman yok ,
vücudum sanki benden komut almıyormuş gibi ,
kolum hiçbir işe kalkmadı .
öğleni zor edip ,öğleden sonrayı yatak ta yarı uykulu yarı baygın geçirdim .
akşamına bir nebze daha iyiydim.

***
cuma günü misafirlerimiz vardı ,
yemeğe sanırım ayakta durmaktan gece yatakta zonklama ve ağrılardan yatamadım
yağlarla ovarak masaj yaptık,
ertesi günde ağrılı ve sızılı bir gün geçirdim
ayaklarım şişti

ve birazcıcıkta gerginim maalesef :(


gece uykularım hep bölük börcük ,
beni doğumdan sonraya hazırlıyor bedenim.
hiçbir pozisyonda mutlu bir uyku yok
bu hafta sırt üstünde yatmanın bebek için zararlı olduğunu öğrendim .
iki yastıkla yatıyorum
el ayak yanmalarım ara ara ziyarete geliyor .

***
sabah kahvaltımı düzenli yapıyorum
bol su içiyorum
ayran süt ve peynir tüketiyorum

***
kan ilacımı ve d vitamini alıyorum

***
bebeğim için klasik müzik dinliyorum,
onunla konuşmaya çalışıp ona dokunuyorum

***
bebeğim maşallah sübhanallah çok şükür hareketli
onu hissetmek büyük bir mutluluk

o büyüyor ve beni dinliyor biz onunla iyi bir ikiliyiz:)

***

göbeğim vücudumdan ayrı bir eyalet kocaman geliyor bana :)

yarın 3lü testin sonucu almaya ve bebeğimizi görmeye gideceğiz nasipse umarım herşey yolundadır
inşallah








 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*