*** HAMİLELİĞİMİN 22. HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

merhaba yeni bir haftaya girmek bizim için bebeğimize bir adım daha yaklaşmak demek :)
22.haftayı bitirip geride neler bıraktım bakalım


ilk başta 3-4 gün 45+ dk fazla akşam yürüyüşlerine çıktım
bu beni çok rahatlattı .
eski yürüyüşlerimden eser kalmasa da belli bir tempoda yürümek
mutluluk veriyor





***
geçen hafta hissedilen sıcaklar her hamile gibi beni de etkiledi
sık sık terliyorum ve yanıyorum
yataktan kalkarken dikkatle kalkıyorum
gece uykularından sıcak yüzünden sık sık uyandım .
gerçi sıcak olmasa da insan bir şekilde uyanıyor :)
geçen cumartesi gecesi ayağıma şiddetli şekilde giren kramp yüzünden yatağımda kıvrandım .
sanırım kramplar 24 haftadan sonra sıklaşacakmış yandık :)
her hamile gibi vücudumda sızılar hissediyorum
bazen yataktan dayak yemişçesine uyanıyorum


***
göbeğim aldı başını gidiyor
sanırım biraz boğazıma mukayyet olmam lazım
yoksa başıma bela olacak :)

***

günde bir soda , süt , peynir ,3litreden fazla su ,haftada 4 gün yumurta tüketmeye özen gösteriyorum
unutmazsam kan ilacımı ve vitaminimi içiyorum
sabah kahvaltılarıma özen gösteriyorum

***
fırsat buldukça klasik müzik dinliyorum
bebeğime isim düşünüyorum
normal doğum için araştırmalar yapıyorum
bebeğimin gelişimi hakkında bilgiler ediyorum
bebeğimle sık sık konuşuyorum
ona dokunuyorum
beni duyduğuna eminim ve beni dinlediğine sevdiğine :)


***
gebeliğin ne çok zor ne de az kolay kısmındayız diyebilirim
en güzel yanı karnımda sürekli hareket etmesi bebeğimin
onu hissetmek en güzel duygu :)
şükürler olsun rabbime
sağlıkla kucağımıza alalım inşallah


***

herkese bizden sevgiler
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*