***HAMİLELİĞİMİN 28. HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

merhabalar


artık nefes alırken tıkanıyoruz
yürürken bir süre sonra dinlenme ihtiyacı hissediyorum ,
3 eylül de doktor kontrolümüz vardı .her şey yolunda allaha bin şükür .
artık karnımızdan ayaklarımızı göremez olduk ,
ayaklarımda ödemler başladı ,



***
elimden geldiğince yürümeye çalışıyorum .
elimden geldiğince yememeye çalışıyorum  amma gel gelelim başaramıyorum .
içimde bir kurt var sanki ,dolabın önünde ne yesem diye düşünür oldum .

durum çok ciddi .

hamileliğim 67.700 ile başladı
65.300 düştüm
29.hafta yedi ay biterken 73 kiloyum
son iki ayda kaç kilo alınır bende bilmiyorum .

***

bebeğim sıklıkla hareket ediyor .
pazartesi günü o kadar şiddetli iki tekme attı mutluluktan uçacaktım.
onunla düzenli konuşmaya ,klasik müzik dinlemeye çalışıyorum

geçen hafta içinde üç güne yakın saat 21:30 civarı uykum geldi gittim ve yattım.
kendimi halsiz ve bitap hissediyorum .

kramplarım azaldı ara ara nadiren oluyor .
***
gece yatmak sık idrara çıkma ve dönme hariç gayet iyi
dönmeye çalışırken kendimi tospa gibi hissediyorum .

su ,süt ,yumurta düzenli tüketiyorum
vitaminlerimi alıyorum .

***
pazartesi ve salı yaşadığım hamileliğimin en kötü zamanlarıydı .
pazartesi 7 de bir sıkıntıyla kalktım .
midem değişikti ,gittim süt ısıttım içtim .
eşime karnımda kramplar olduğunu söyledim .
üşütmüş olabileceğimi söyledi ,lavaboya çıktım
yürüdüm yattım kalktım olmadı .
sıkıntı gitmek bilmedi ,yataktan bir yerden bir yere dönerken karnıma
saplanan bıçak gibi ağrılar yüzünden iki gün boyunca soğuk terler döktüm .
öğleye kadar kımıldayamadım dahi,
bir ara acaba doğum mu yapıyorum diye düşündüm ,

bağırsaklarımda çıkmayan gaz karnıma bıçak gibi saplanıyordu
yürüyüşlere çıktım ,kayısı ve incir kurusu tükettim ,

ve hamileliğimin en zor iki gününü geçirdim .



işte geçen 28 .haftamızı böyle tamamladık .

yeni bir haftaya merhaba .






***





 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*