*** HAMİLELİĞİMİN 31.HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

merhabalar

hala anılarım taze iken aklımdakileri yazı verim şuraya
sonra unutuyorum yaşadıklarımı .



31 hafta girdiğimiz ilk gece salı günü annemlere gittik kardeşim askerden izne gelmişti .
karşı yaka ya gittik bebeğimiz için bir kaç alışveriş yaptık
akşam yorulduğum için uyumasam da uzandım erkenden .
gece 12 doğru nasıl tekmeler nasıl tekmeler
aman allahım sanki içimde bir kuş çırpınıyor ,babası da denk geldi bu kez
bir saate yakın sürdü belki daha fazla
şaşırdık deli gibi sevindik ,

31 .haftanın ilk günü yaşadığım bu hareketlilik hafta boyu kendini sakinliğe bıraktı .
artık hareketler kısa ve nadir di.
bebeğimin meğer bu hafta fazla uyuyup hızlı büyüyormuş

arifeydi ,bayramdı ,tatildi derken

aşırı yorgunluk beni berbat oldum ,
sızar şekilde uyudum ,geceleri oturamadım.
bayramın ikinci günü karnımda sıkılmalar hissettim ,
hazımsızlık tarzında şeylerdi ,yarım saate yakın yürüdüm ve biraz rahatladım .

bu arada ilaçlarımı içmeyi ihmal ettim 2.gece çok feci kramplar girdi ayağıma :(

ve sürpriz tekrar idrar yolu enfeksiyonu oldum:(

o kadar şiddetliydi ki ağladım ve maalesef tekrar fitil kullanıyorum :(

sık idrara çıkıyorum , sık acıkıyorum, çok çabuk yoruluyorum ,yürüyünce yavaş adımlarla ördek gibi yürüyorum .
uzun süre aynı pozisyonda oturamıyorum uzanmak istiyorum ,

sabahları eşimle kalkıyorum gecede onunla yatıyorum ,
gündüz çok yorulduysam ,arada derin bir uykuya dalıyorum :)




ayaklarımda ödem var ,
varisim yok ,


pazartesi 31.haftanınson günü fasulyeyi görmeye gittik
herşey yolunda kız dedi cinsiyete tekrar
eşim derin bir oh çekmiş öyle söyledi :)



ilk dedi koca kafa :)
sonra dedi 2 kilodan fazla normal değil korktum
doktor şaşırdı ama neyseki yanlış tartmış cihaz 1.820 gram
haftasına göre 120 gram fazla tosunum maşallah sübhanallah


bu arada kıyafetler yıkanıyor  ,ütüleniyor


dün yürüdüm yarım saat ,
ilaçlarımı aldım ,


işte böyle aklıma gelenleri karışık yazdım af edin :)


sevgiler


 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*