*** PANTENE DOĞAL SENTEZ ARGAN YAĞLI ELİXİR ***

merhabalar

pantene argan yağını kullanmaya başlayalı 5 veya 6 ay oldu .
gratisten elseve argan yağını alacakken tavsiye üzerine pantende şeçim yaptım .
o gün bu gündür favorim .
kesinlikle mucizevi bir ürün , artık şaçıma şaç kremi kullanmıyorum çünkü ihtiyaç duymuyorum .
banyodan sonra ıslaklığı alınmış saçıma 3 veya 4 pompa uygulayıp elimde ısıtıp tüm şaçıma uyguluyorum .
saçımı ağırlaştırmıyor , aksine ferahlık verdiğini hissediyorum.
heleki kurularsam saçlarım ipek gibi oluyor :)
saçlarıma maşa ve düzleştirici uygulamadığım için fazla kırığım ve yıpranmam olmasa da bu ürünü şiddetle
her arkadaşıma tavsiye ediyorum .



 pantene argan yağı gratis indirimden 12 tl civarı diye hatırlıyorum ama emin değilim almıştım
ürünü her duştan sonra kullanmama karşı 5 ay gitti .
fiyatına bence ekonomik

denerseniz pişman olmassınız .
emin olun

sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*