*** HAMİLELİĞİMİN 33 .HAFTASI NELER YAŞADIM ***

merhabalar


herşey gayet yolunda rabbime ham olsun .

bebeğimizi bekliyoruz 33 haftayı tamamlamanın verdiği bir huzur var .
kaldı şimdilik  yedi hafta


geçen hafta hamile çekimimizi tamamladık
cumartesi günü


o gün biraz fazla yorulmuşum ama keyifli bir çekimdi

geceleri sık sık idrara çıkıyorum .

dönerken tuhaf bir hal alıyor bedenim .
kendime gülesim geliyor

lavaboya kalktığım ilk an iyice sıkışmış olduğumdan zor yetişiyorum.


yürüyüşe çıktığımda da hemen lavabo ihtiyacım oluyor .
en büyük sıkıntı bu şuan
geçen izbanla iki saat yolculukta sürekli oturmaktan belime kuyruk sokumuma inanılmaz bir ağrı oldu
yatınca biraz düzeldim.


ama yollar ve gidip gelmeler beni çok yoruyor

bebeğim sık sık hareket ediyor

babasıyla izliyoruz

en hareketli zamanı ben yatağa yattıktan sonra başlıyor
artık rahat mı ediyor yoksa gececi mi olacak sıpa bilemiyorum:)

bir yandan odasında vakit geçirir olduk :)

kızımızın huzur buluyoruz orada :)

birde kızımın bir kuzeni olacak :) halamız hamile :)
çoğalıyoruz ...



ödem de aşırılık yok şuan ağrıyan yerim sadece kuyruk sokumum .

ama yeri eğilirken ıııı diye sesler çıkarıyorum
pantolon çıkarırken acayip zorlanıyorum
ayakkabı giyerken takarken ,
o kadarcık ta olsun demi ama :)

kızım benim seni sabırsızlıkla bekliyoruz :)


sağ salim gel ,sağlıcakla gel...


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. bugun 32.haftami doldurdum...yarin 32+1 ... yazdiklarinin aynisini yasiyorum... yuruyus yapmak istiyorum 15 dk sora wc ihtiyacim oluyor... yattigim zaman oglusum tekmeleri savuruyor, sanirim ben sirt ustu yatinca rahatsiz oluyor diyorum, tv izlerken bile sola donmek zorunda kaliyorum... 1 saatlik yolculukta kuyruk sokumu agrisi bende de oluyor. ki benim eskiden beri kurek kemigim agrirdi, simdi tavan yapti:((( 2 gun icinde dr.a gitcem umarim bi care bulur...ayrica 11 kilo aldim😨 67yi gordum :)) hayirli dogumlarimiz hayirli cocuklarimiz olsun...

    YanıtlaSil
  2. İzmirde doktorunuz kim acaba?buarada sağlıklı doğumlar 😊

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*