***HAMİLELİĞİMİN 34. HAFTASINDA NELER YAŞADIM ****

merhabalar

34 . hafta benim için pek iyi geçmedi.

neden üst solunum yolu enfeksiyonu oldum .
salı günü boğaz yanmasıyla başlayan hastalık ,
çarşamba günü acilde devam etti .
salı ,çarşamba ,perşembe ,cuma ,cumartesi ,pazar ,pazartesi
derken ancak kendime gelebildim .
sesim kısıldı ,boğazlarım yandı  , yataklardan kalkamadım .
bu dönemde en çok bebeğime ne olacak bir şey mi olacak ,paniklerini yaşadım

ilaç olarak serum ve sadece bir ilaç kullanabildim .
ama  onu da gönül rahatlığı ile kullanamadım .
korktum çünkü.

birde kuru öksürük musallat oldu eyvah dedim
ciğerlere inecek allahım sen koru


bol bol mandalina yedim .
karabiberli ballı limonlu karışım yedim .
elmalı limonlu ballı çay içtim .

en son kurtarıcım

zencefil , bal ,limon oldu .

aklınızda bulunsun derim .



sürekli yatakta sesim karga gibi tipim ise korkuluk gibi dolaştım

bebeğimle pek ilgilemedim ,evle ve hiç bir  şeyle hiç ilgilenemedim

bebeğim hareketleri gayet  güzeldi

bazen ellerini hissettim ,içimde ,bazen  sert bir şekilde  kavasını yavaşça dokunduk o an ona :)

göbeğim sürekli hareket ediyor :)

mutluyum .
mutluyuz :)

allahıma hamd olsun .


artık nefes alışları ,yürümeler ,iş yaparken hareketler ,
hepsi zor ...
oturmak zor ,kalkmak zor ,yatmak zor,
tuvalete yetişmek zor .


ama az kaldı .
hem de çok az .

6 hafta kadar .

sabırsızlıkla bekliyoruz kızımızı .



sevgiler:)

 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*