*** ASYANIN 1 . YAŞ GÜNÜ KUTLAMASI ***



merhabalar
asyanın doğum gününe bir ay kala başladım detayları düşünmeye
fiyat alma konsepte neler ikram edileceğine hediye şeçeneklerine
baktım :)




çiçekler için  zeynepcetasarımlarr a teşekkür ederim :)
asya kuş 1yaşında tablo ,asya 1 yaşında ,asya kuş bunner ,
20 kişilik parti seti ayza tasarım derya hanıma teşekkür ederim.

masa örtüsü pasta standı ve balonlar emin önü pazar dan
asya yazılı pleksi kolonyo şisesi  için sert organizasyon dan


doğum günü sabah eşim acillik oldu ,ben ayakta durmaya mecalim yok ve asya diş çıkarıyor .
yapılması gereken milyon iş var ve benim mecalim yok :)
evi birgün önce temizledim , böreği zar zor cici annemizle yaptık çünkü oda hastaydı .
akşam beş gibi yatakta zangırdıyordum :)


balonları şişirip bantla tavana astık ,masayı çevirip ikramları dizdik ,
ayda ve eşiyle birgün önce çiçekleri asmıştık 

asyanın elbisesi için pera handmade özge hanım a
benim kıyafetim için muna.baby gül teyzemize
asyanın tacı için eylülitasarım
ayakkabısı için moots tasarım a sonsuz teşekkür ederim .



yüzüm ruh gibi çünkü ayakta zor duruyorum .

ikramlarımız
pasta çok soruldu şeker hamurundan değildi .
40 kişilik meyveli bir pastaydı.
aydacım  ( tık tık tık) portakallı kurabiye yaptı ,sarma ,çikolata topları ,peynirli börek ,
tatlı kurabiye ,makarna salatası vardı .









bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*